شگفتی ساز 5 تایی شد , سپاهان لرزیـــد.................
 

تفریحی گردشی علمی پزشکی
هر انجه تو ميخوايي اينجا بياب

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید تا جند روز ديكر بيش ازهزاران مطلب در اين وب قرار ميكيرد

 

لينك روزانه
 
فروشگاه ساعت مچی" title="">بهترین سایت
تبادل لینک" title="">باحال
منتظران مهدی
چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم
کانون نیازمندی های تبلیغ 98
دانلود آهنگ جدید
انتی ماسون
زیبا جذاب دیدنی
دیجی تفریح
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  شگفتی ساز 5 تایی شد , سپاهان لرزیـــد.................   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 7445
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



 


شگفتی ساز 5 تایی شد , سپاهان لرزیـــد.................

دیدار تیم‌های استقلال و ابومسلم از ساعت 16:30 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حضور حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با نتیجه 5 بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

جی لوید ساموئل 25، فرزاد حاتمی 46 و 65، جواد نکونام 63 (پنالتی) و پژمان منتظری 76 گل‌های استقلال را وارد دروازه ابومسلم کردند.

ابومسلم پیش از این تیم‌های پیکان و صبا که در لیگ برتر فوتبال حضور دارند از گردونه جام حذفی حذف کرده بودند.

آبی‌های پایتخت که پیش از این با پیروزی‌ پرگل مقابل سایپا در جام حذفی به برتری رسیده بودند پاسخ خوبی به کری‌خوانی هادی برگی‌زر، سرمربی ابومسلم که مدعی حذف استقلال به عنوان سومین تیم لیگ برتری شده بود، دادند.

البرز حاجی‌پور قضاوت این دیدار را به عهده داشت که به امیرحسین صادقی و آرزه از استقلال و فرزاد حمیدی، علی ‌حق‌دوست و میثم رضاپور از ابومسلم کارت زرد نشان داد.

استقلال با پیروزی در این دیدار باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف سپاهان اصفهان برود. میزبان این دیدار با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.

* ترکیب استقلال تهران:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، علی حمودی، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، میثم بائو (46- مجتبی جباری) ، فرزاد حاتمی، خسرو حیدری (68- ویسنته ارزه کاماچو) و عباس محمدرضایی (58- آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

* هواداران استقلال به ایمان موسوی که همراه سایر نیمکت نشینان در حال بالا آمدن از رختکن بود به دلیل پوشیدن کتانی قرمز رنگ کنایه زدند و شعار دادند" موسوی یادت باشه کتانی ات آبی باشه" موسوی بعد از این شعار به سرعت کتانی خود را عوض کرد.

* نیمکت نشینی مجتبی جباری، حنیف عمران زاده و آرش برهانی نشان دهنده تغییر در ترکیب استقلال است. با نیمکت نشینی جباری در این مسابقه بار دیگر مهدی رحمتی کاپیتان آبی ها شد.میثم بائو و علی حمودی در عوض در ترکیب اصلی حضور دارند.

* امروز سالگرد درگذشت سجاد عظیمی بازیکن جوانی است که چند سال قبل به دلیل ضربه در هنگام فوتبال دچار مرگ مغزی شد. عکس بزرگی از این بازیکن مرحوم در ورزشگاه نصب شده که امیر قلعه نویی و هادی برگی زر سرمربیان استقلال و ابومسلم به ادای احترام پرداخته و با خانواده او که در ورزشگاه حضور دارند، صحبت کردند.

* مهدی رحمتی و نکونام هم با پدر این بازیکن مرحوم خوش و بش کردند.

*پرویز میرزا حسن از پیشکسوتان تیم پاس است که در گذشته به یک تیم برزیلی است از فاصله 40 متری گل زده است. او اکنون در ورزشگاه حضور دارد.

*قلعه نویی با عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران صحبت کرد.

*کی‌روش سرمربی تیم ملی که امروز وارد ایران شد در ورزشگاه حضور دارد. همچنین فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران نیز در ورزشگاه حاضر است.

* 200 هوادار ابومسلم که از مشهد آمده اند در ورزشگاه حضور دارند. این نفرات پرچم بزرگی از ابومسلم را در جایگاه پرسپولیسی ها پهن کرده اند. آنها همچنین به شدت امیر قلعه نویی سرمربی استقلال را تشویق کردند و امیر هم برای آنها دست تکان داد.

* مهدی محمودی فردی است که ناراحتی ریه دارد و امروز با اکسیژن در ورزشگاه حاضر شد. امیر قلعه نویی با وی عکس یادگاری انداخت.

* هواداران استقلال به تلافی شعار هواداران پرسپولیس در بازی روز گذشته، علیه رویانیان شعار دادند. آنها می گفتند « رئیس محبوب کیه کارت ستاد سوخته»

* حسین هوشیار دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه حضور مقابل استقلال در دربی سرخابی‌ها را هم دارد، در ترکیب اصلی ابومسلم برای دیدار مقابل استقلال قرار نگرفت و از روی نیمکت مسابقه را دنبال می‌کند.

* تماشاگران استقلال مدام علیه رویانیان مدیرعامل پرسپولیس شعار می‌دهند و فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال را تشویق می‌کنند.

* در دقیقه 30 خطایی روی علی حمودی بازیکن استقلال صورت گرفت که داور اعتقادی به آن نداشت، 2 دقیقه بعد فرزاد حاتمی در محوطه جریمه ابومسلم توپ را از دفاع این تیم گرفت که داور به سود ابومسلم خطا اعلام کرد. بعد از این صحنه قلعه‌نویی با عصبانیت به داور اعتراض کرد.

* بعد از گل استقلال اشجاری و نکونام دو بازیکنی که گفته می‌شد با هم اختلاف دارند یکدیگر را در آغوش گرفتند و با هم خوشحالی کردند

* مجتبی جباری در دقیقه 46 نیمه دوم به جای میثم بائو وارد ترکیب استقلال شد. اما بازوبند کاپیتانی را از سید مهدی رحمتی قبول نکرد. این در حالی است که در دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان هم همین اتفاق افتاده بود که جباری بازوبند را از رحمتی دریافت کرده بود اما در این مسابقه قبول نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:شگفتی ساز 5 تایی شد , سپاهان لرزیـــد,,,,,,,,,,,,,,,,,,ورزشی,فوتبال,استقلال,

توسط javad| لينك ثابت |


موضوعات
 » انواع تحقیق
» تحقیق مهندسی
» تحقیق پزشکی
» تحقیق تاریخ ادبیات
» پایانامه
» پروژه
» تحقیق کامبیوتر
» عکس
» عکس های عاشقانه
» عکس love
» عکس طبیعت
» عکس خنده دار
» کاریکاتور
» عکس متحرک خنده دار
» زیباترین دختر ها
» عکس گوشی فروشی
» اس ام اس
» اس ام اس عاشقانه
» پ نه پ جديد
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس رفاقتی بامرام
» اس ام اس خدا حافظی
» اس ام اس دوست دارم
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس بزشکی
» اس ام اس جدید شب بخیر
» چیستان باحال
» گالري عكس بازيكران ايراني
» مريم امير جلالي
» عکس ازاده صمدی
» انواع داستان جذاب
» چرا کنکور قبول نشدم
» تفاوت دختر و پسر
» داستان کوتاه عشق دو مارمولک جذاب
» اخر خنده حالشو ببر
» داستان اموزنده و جذاب
» خنده بازار
» گلجین اخبار روز دنیا
» پزشکی
» صنعت خودرو
» سیاسی
» دنیای مجازی
» ورزشی
» اخبار جذاب ایران
» اخبار جذاب جهان
» خبر حوادت جذاب ایران و دنیا
» اشعار زیبا جذاب
» عاشقانه
» خنده دار
» خداحافظی
» آشبزی و خانه داری
» انواع غذای رژیمی
 

لينك دوستان
 » منتظران مهدی » دانلود فایل های آموزش ریاضی » کانون نیازمندی های تبلیغ 98 » باحال جذاب دیدنی » ردیاب جی پی اس ماشین » ارم زوتی z300 » جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریحی گردشی علمی بزشکی و آدرس shabpare.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

هفته سوم بهمن 1392
هفته دوم بهمن 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته سوم بهمن 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');